Browsing İşletme Bölümü Koleksiyonu by Subject "Social media"
Now showing items 1-2 of 2
-
Sosyal medyanın çok katlı pazarlamada kullanımı ve iş tatmini üzerindeki etkileri
(Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2012)Kitle iletişim kanallarının bölünmüşlüğü ve reklam mesajlarının çokluğu, doğru hedef kitleye ulaşmayı ve mesajın müşteriler tarafından algılanmasını zorlaştırmaktadır. Bundan dolayı geleneksel medya kanallarında yapılan ... -
Surprise me with your ads! The impacts of guerrilla marketing in social media on brand image
(EMERALD GROUP PUBLISHING LTDHOWARD HOUSE, WAGON LANE, BINGLEY BD16 1WA, W YORKSHIRE, ENGLAND, 2018)this paper is to investigate the influence of guerrilla marketing in social media on brand image. Design/methodology/approach - A conceptual model was developed based on the information acceptance model (IACM). The ...